6 maj 2011

Idag har jag jobbat en riiktigt jobbig tid x) (ironiii) 14.30-18. Fast nu jobbar jag tills torsdag nästa vecka,om jag inte minns helt fel! Sen är jag ledig helgen o sen är åker vi :D Yeeeey!

Tänkte klippa mig med innan jag åker för håret har vuxit som ogräs sen jag klippte det sist, tror jag klippte mig i mars typ..oh de är ju inte så lång tid! MEN, den här gången tänker jag iinte fega utan den här gången klipper jag kortare ^^ Mycket enklare med en kort frisyr! Vad jag funderar på är om jag ska klippa mig i åtvid, lär ju va billigare där?! Nån som vet vad typ hårverkstan tar för en klippning? Dit jag går i stan tar dom iaf 395:-.

Sist jag klippte mig, vad tycker ni?



Annars då, just nu sitter jag i soffan och får fotmassage :) Nått måste man ju få för att han får se hockey! Finns det nått tråkigare än hockey?? Ni behöver inte svara för det kan jag -NEEEEEEJ det finns det inte!
Satt och kollade igenom lite bilder också och kom fram till att våran lilla kissemiss är sötast i heeeela världen, för att ni också ska förstå så kommer jag dela med mig av ett litet bildspel:)



/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Huuula katten är lite söt;)

2011-05-06 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0