3 maj 2011

Fick för mig om att börja skriva lite här igen, va ju ett tag sen om man säger så ;)
Men nu har väl alla lagt på minnet att 3 jan tog jag körkort x) haha!


Vet inte riktigt vad jag ska börja skriva om..
Kan ju börja skriva om nått roligt :) Att om mindre än 2 veckor så åker jag och Lotta till Turkiet! Ser fram emot det nått enormt :) Sola o bada, och äta gott på kvällen. Skulle behöva en låååång semester känner jag men en vecka duger med! Har ju endå 3 veckors semester i sommar.
28-30 om jag inte minns helt fel!
Har väl inget riktigt planerat då, V och jag funderar på om vi ska åka ner mot västkusten, skulle va jätte mysigt. Men allt köster ju pengar nu för tiden :/

En resa fylld av skratt skulle jag tro :)



Har ju inte direkt haft turen med mig på sistonde!! Till och börja med så har katten varit hos vetrinären 2 ggr, vilket har resulterat i att pengarna på sparkontot har försvunnit lite lätt.. Men igår och iförgår tog nog endå priset!! Först tappade jag mitt nya rouge i golvet så det gick i tusen bitar :/ (SURT), sen gick mina glasögon sönder!!!
Sen dagen efter när jag skulle till jobbet så sträckte jag till ryggen (AJ!!) Sen efter att ha jobbat en stund så går mina leggings sönder..mellan benen såklart! x) haha, jag hade inte blivit förvånad om jag hade ramlat eller nått med!!

SÅ, nu har jag gnällt av mig lite :) Känns skönt!

Nu änkte jag gå och lägga mig i en nybäddad säng! Är inte det hur mysigt som helst?!

/Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0