10 maj 2011


Bilder från i söndags :)

I söndags var en riktigt mysig dag:) Efter jag hade slutat jobba så mötte jag upp gulli så gick vi och handlade lite baguetter o satte oss vid stångån! Jätte härligt väder med! Satt där ett bra tag och åt baguetter..&chips,haha x)
Sen gick vi en sväng och tog lite bilder såklart ;)
Kvart över sex hämtade Viktor upp oss så åkte vi på visning :) Vi är ju allt bra sugna på att köpa en lägenhet o göra iordning asså..Skulle va så himla kul!!

Igår jobbade jag nästan hela dagen, 12-19.15. Jobbar samma tid idag med! Sen jobbar jag bara ons,tors, sen är jag ledig :) Bokade klipptid också tills på fredag! Då blir det lite kortare tills jag åker iväg..forhoppningsvis ;) haha

Nae nu har jag inte tis o sitta mer här, måste duscha innan jobbet!

/Cornelia

Kommentarer
Postat av: Gulli

love <3

2011-05-10 @ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0