8 Juni 2011

Hej heeej bloggeeen x)

Fan va jobbigt det är o skriva så sällan som jag gör, då vet man ju inte vart man ska börja :S

Saker jag har gjort sen sist dåå..

Varit i Turkiet med Lotta, och lekt med turkar! Tog med mig några hem, så om nån är intresserad så har jag några att välja på nere i förrådet..Vi kan nog komma överens om nått bra pris ;) höhö, (sorry men såhär blir det när jag skriver så här dags)

Bildeeeer :)





Viktor fyllde 25 år och jag gjorde fina tårtor ^^ Viktor gjorde tårtbotten såklart..

Jag & Micki bjöd mamma på kolmården :D Och micki blev lycklig då hon fick se sina älskade tigrar!



Ne de får bli allt för denna gång..Blev ju en riktig bildbomb :)

/Cornelia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Braaaa Codella :D

2011-06-08 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0