19 juni 2011

FYYYY fasen vilket tråkigt väder det har varit idag :/ har verkligen regnat konstant hela dagen!! Iof har jag jobbat så det har inte gjort mig så mycket :P
Idag blev det en liten återträff på jobbet :) Emelie var och hälsade på! Så himla kul o se henne:) Så det var alltså jag,ellinor,emelie,malin och så maria med lilla anton :)

Sen var det väl nått meeeer jag skulle berätta..hmm.. ;) Jo;

VIKTOR OCH JAG HAR KÖPT LÄGENHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är en 3:a i Vidingsjö :) Så nu håller vi på o planerar för fullt för den ska totalrenoveras! Nytt kök,det om nånting är svårt o komma fram till hur man vill ha :S Men jag tror vi kaaanske är på rätt spår nu iaf! Har väl suttit o gjort typ 4 eller 5 kök på ikeas hemsida x)



Avslutar med att lägga upp en bild från i fredags då min kära bror tog studenten :) Tyckte den här bilden blev jätta bra så jag snodde den från syrrans blogg ;)


/Cornelia

Kommentarer
Postat av: Gulli

Lyckligaste inlägget!!! :-D All lycka till er <3

2011-06-20 @ 10:42:52
Postat av: Anonym

Amen GRATTIS!!!

2011-06-20 @ 22:39:28
URL: http://mbjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0