Bättre sent än aldrig?

Har visst fått lite skäll att jag inte uppdaterar så ofta x) men en gång i månaden kan jag tycka är bra endå..eller? ;)

Vad har hänt sen sist då?

Jag va utomlands i september med Viktor och Mamma & Pappa! Vi var i Grekland :) Viktor och jag var i Grekland förra året med men Grekland är fint!!


Första dagarna var det lite tråkigt väder o blåste så det gick inte bada i havet! Men pappa och jag badade endå i poolen. HELT själva! x) Alla andra var torrbollar som ville sitta o deppa på sina balkonger över det dåliga vädret! Synd om dom!


Här är vi på våran favoritrestaurang! Älskade maten här :) Hir gick vi flera gånger!


Jag har lite svårt att bara ligga still och sola, så pappa och jag gick bort till en strand lite längre bort! Så himla fint! MEN jobbigt att gå i sanden :P

Gillar den här bilden <3

Där fick ni lite bilder :) Har över 800 bilder så som ni förstår kan jag inte lägga upp alla! Var iaf en jätte trevlig resa<3
Älskar er mina kära föräldrar(och viktor med då förstås)!!

Om ni nu kommenterar mycket och ber lite extra snällt så lovar jag att jag ska uppdatera minst en gång i veckan! Deal?

/Cornelia



Minns gårdagen,
Dröm om morgondagen,
Lev idag

Kommentarer
Postat av: Lotta

Äntligen! Det ser ut som ni hade det jättebra! Färg fick ni ju allihop med :-) vart i Grekland var ni? Nån ö? Martin o jag har ju beställt resa till Kreta nästa sommar, så tänkte om ni varit där?



Vilken spruta har du tagit? Jag har inte tagit någon hittills för att åka utomlands.. men för Thailand måste man ju ta Twinrix (för Hepatit A & B)



Se nu till att uppdatera ofta så ska jag kommentera :)

Puss<3

2010-10-06 @ 13:06:50
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntlingrn, du lysnade på din gammla svärmor. jätte fina bilder, ja har ju sett några hundra av de andra också, få fortsätta någon dag, gärna med kanelbullar ;)

2010-10-06 @ 17:51:41
Postat av: Pappa

Oj då,

Uppdatering på bloggen.

Hoppas att det blir lite mer uppdateringar.

Din syster är ju lite bättre på det.

2010-10-06 @ 20:42:45
Postat av: mammi

Va kul att du bloggar igen.kram

2010-10-07 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0