Helgen

Kände mig riktigt utvilad efter en ledig helg! I lördags åkte jag till åtvid för att hälsa på lite :) Tänkte hälsa på mormor bland annat, men hon va inte hemma..
Var i falerum och kollade lite med mamma, micki och farmor. Köpte inget på klädhuset men hittade en jätte fin ljuslykta och lite ljus i prylaffären brevid! Ljus går åt som bara den nu när det börjar bli mörkt ute.. Tänder ljus varenda kväll här hemma :)
På lördagskvällen så grillade vi ute hos pappa! MUMS! Sen fick jonte mig att se en skräckfilm..Huuur tänkte jag ?!? Hatar att sova själv efter att ha sett en skräckfilm :/ Men de gick ganska bra endå, fast jag föredrar nog komedier och drama mer;) Oh just det, en riktigt bra film som jag såg för ett tag sen är Remember me. Så himla bra film!! Se den :)

I söndags så sov jag lääänge, hade inte ens ställt klockan :O (det hör till ovanligheterna). men riktigt skönt att bara ligga i sängen och slappa! Sen gick jag upp och åt frukost, och bakade lite muffins!
Sen fick jag för mig att jag skulle ta ett bad, så de gjorde jag :D Mycket avslappnande faktiskt!! Låg där och läste i min bok lääänge. Gick upp när vattnet var kallt, då var det inte liika skönt längre ;)
Lite senare kom Mamma, micki och jonte till stan så jag följde med dom till ikano, köpte mig en tröja på bikbok, och en fejktatuering x) Tyckte det kunde va kul o testa, så det blev en svala på handleden! Lyckades iaf lura Viktor att jag hade gjort den ;) Haha! Skulle vilja tatuera mig men jag har ingen aning om vad jag vill göra :S Kan lika gärna vänta tills jag är helt säker på vad jag vill göra! Den hänger ju endå med hela livet..

Igår jobbade jag 11-19. Gjorde kycklingtortillas när jag kom hem! Lite senare på kvällen fick jag ett ryck och gjorde lite tester på körkortsteorin, SKA ha körkortet innan året är slut! Måste bara hitta motivationen till att fortsätta med det nu!
Idag jobbar jag bara 13-18, sen har vi  utbildning 19.15-20.45. Men efter det, då blir det hem o se Desperate housewifes och cougartown :D

En applåd till den som orkade läsa allt de här ;) haha!

/Cornelia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt med körkortet!

Jag ska med försöka fixa mmittt innan jul :P



Har du kommit långt?



/Malin

2010-10-12 @ 22:26:41
URL: http://mbjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0