Trevligt besök!

I fredags va jag ledig hela dagen lång :) Skönt! Började dagen med att micki kom in till stan så åt vi frukost hemma hos oss! Lite senare åkte vi ner till stan och kollade lite! Jag köpte mig ett par tjocka vantar, behövs verkligen nu när man cyklar..Så jäääääla kallt annars :/
På kvällen var vi på ghingis med lotta & Martin :) Riktigt trevligt o träffa dom, synd att dom bor så långt bort. Men nästa gång är det vi som åker till er, jag tänkte jul på liseberg:) va tror du om det lotta?


Söta Lotta & Martin                       Jag & Älsklingen

Den här veckan som kommer jobbar jag bara mån,tors & fredag! Så är det någon som vill hitta på nått så hör av er bara :D På onsdag ska jag dock till mormor och äta raggmunk! Så himla gott :)

/Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0