Torsdag!

Idag har jag varit ledig hela dagen :) Passade på att sova ut läänge, år frukost och städade iordning lite här hemma..Sen drog jag ner på stan och hämtade ut mina linser som hade kommit, och beställde synundersökning till mitt körkortstillstånd! Så nu har jag det gjort iaf :) Känns ganska skönt!

Annars har jag inte gjort så mycket resten av dagen, väntat på att Viktor skulle komma hem! Läste lite i min bok med :) Snart har jag läst alla 4 twilight böckerna! dom är ju så jäääkla bra!! Låg och läste till halv ett inatt tror jag ;) haha!

Oh förresten, i tisdags så tog jag en snattare på jobbet ^^ (Oh nu ska ni kommentera typ-shiiiit va coolt).
Och i onsdags på jobbet så kom en kvinna fram till oss o bah:
-Min son "råkade" trycka på brandsläckaren där borta så det kom ut lite skum..

HAHA, hennes beskrvning av lite skum var ju bara lite rolig!! Det var skum på hela golvet :/ Såå de va bara o börja torka upp skiten som bara växte mer och mer när man försökte ta bort det ;) haha! Tog väl en 20 minuter innan allt var borta från golvet! Fy fan vilket folk det finns alltså, vissa har ingen koll på sina ungar.

Ne, nu kom älsklingen hem :) Med en blombukett <3 Ibland är han ju liite romantisk faktiskt!

/Cornelia


Bruna & fina i grekland :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är våran älskling söt ;)

Kram Sussi

2010-10-28 @ 20:44:18
Postat av: Mickis

hahaha "lite skum" fan vad kul :D xD

2010-10-28 @ 23:32:09
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/
Postat av: Pappa

Om du läst ut dina böcker så kan du börja låna mina Stephen King böcker....

2010-10-29 @ 21:12:32
Postat av: Gulli

Tack för senast hjärtat! väntar på uppdatering :D <3

2010-11-01 @ 16:22:43
Postat av: Jonathan

Shit vad coolt! :D

2010-11-02 @ 01:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0