Gräsänka igen :(

Bild från när vi var på Afrodite och åt med Gulli & Aso :)
Igår var vi ute med Fegge & Gabbi och spelade bowling :) Så jääkla skoj! har inte spelat bowling på flera år, men de satt i fortfarande :) Viktor blev lite imponerad! Hehe! Efter bowlingen gick vi till Santinis(heter de så?) och satte oss, Viktor & jag tog varsin latte medans dom tog mat! Latte Nougat, deeee ni :) Namnam!! Måste iaf gå dit nån mer gång och testa deras mat för det såg sjuukt gott ut!

Annars har jag inte gjort så mycket idag,Viktor åkte tillbaka till skolan igen imorse så nu är jag gräsänka igen :/ Tråkiiigt! Var iaf och handlade lite mat förut så jag slipper göra det i veckan, höll på att frysa ihjäl när jag cyklade..Imorn blir det vinerjackan, för varmare lär det nog inte bli :P

Tänkte lägga ut lite bilder på lite pyssel som jag gjort med :) Men jag måste bara ta kort på det först! Ne, nu ska ja ta en riskaka! Veckan som kommer ska jag nämligen vara(läs-försöka) nyttig :D

/Cornelia

Kommentarer
Postat av: Gulli

<3 du får slänga upp en bild på din nya hårfärg :D

2010-11-11 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0