Ullared all day long


Den här beställde jag hem för nån vecka sen från http://stinamarkan.se/shop/ . Jag är mycket nöjd även om jag inte hunnit använda dom så mycket än, men jag har iaf testat några fina färger :) 

Oh igår va jag som sagt i Ullared :) Jag handlade faktiskt bara grejer jag behövde, eller nästan då..men jag var väldigt hård mot mig själv och sorterade bort väldigt mycket onödigt innan vi gick till kassan ^^
Sen hittade jag en kavaj till mig :D för ynka 140:- , men till de tråkiga..När jag kom hem så såg jag att den var trasig i fodret i armen, så det behöver sys ihop innan jag kan använda den..Sussi kanske vill vara snäll o göra det?!? :)

Här får ni en bild på sovrummet som det ser ut just nu.. Pläden på sängen köpte jag igår :) Den är så MJUUK!

Lägg märke till det lilla paketet på sängen, det är till min älskling som kommer hem ikväll<3 Jisses vilken snäll flickvän han har!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0