Grattis på Monica dagen

Säger jag till mig själv ^^ Hade ingen aning om att jag hade namnsdag imorse, men så såg jag att jag hade fått ett sms av mamma där de stod det :) Så jag antar att alla vill komma med fika o fira mig nu o så..eller?

Vill ni veta vad jag gjorde igårkväll? Klart ni vill, annars skulle ni inte läsa ;) haha!
Igår tog mallan(också kallad bull) och jag cykeln ut till vidingsjö för vi va bjudna på smyckesparty hos sussi! Fy fan va vi kämpade i vinden o kylan för o komma fram :) + att jag knappt hade nån luft i mina däck. Men vi kom fram iaf :) Fanns många fina smycken måste jag säga, det slutade med att jag köpte 2 st!
Måste bara tillägga att resan hem gick betydligt mycket lättare och snabbare, varför känns det alltid så?

Oh, vet ni vad jag ska göra imorn? Då är jag i Ullared :D Eller inte bara jag, utan Mamma, Mona & Bull också :)
Yeey, hoppas jag hittar allt jag vill ha :) ...o  lite till ;)

Ne nu tänkte jag göra mig iordning. Bjuder på en egobild :)


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jasså? :O

Bara av mamma :)

2010-05-04 @ 11:41:11
Postat av: Anonym

Nu vet du hur jag har det när jag ska cykla till jobbet, lite synd om mej. kram

2010-05-05 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0