14 Mars 2010

Nu tänkte jag komma igång här igen..Undra hur många gånger jag skrivit det? :) Haha! Men de märks ju hur ofta de håller nu!

Nu sitter jag i alla fall och kollar på ballar av stål :) roligt program tycker jag!! Måste väl finnas fler i Sverige som sitter och skrattar själva..eller? Tur att inte Viktor är hemma för då hade han blivit irriterad på mig ;) tss..

Imorgon tänkte jag gå upp tidigt och packa lite grejer..Önska mig lycka till! Ja vet ju själv hur ja kommer göra dock.
->Sätter klockan på nio, snoozar 9min, stänger av klockan,somnar om, vaknar 1 timme senare, inser att jag inte skulle kunna gått upp klockan nio för jag somnade alldeles för sent->anledningen? KUnde inte slita mig från Stieg i sängen.

Mycket möjligt att det blir så. Och nu tänker dom flesta, undrar vem stieg är? Då får ni fortsätta undra;) mohaha!

Det var allt för idag!

Tack o hej!!

Fin bild på mig och syster :)


Kommentarer
Postat av: Gulli

Sötaste systrarna :)

2010-03-15 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0