Älskade mamma <3

Jag tänkte jag skulle ägna ett inlägg åt min mamma så att alla kan förstå hur bra hon är!

Min mamma är en person som alltid har funnits och fortfarande finns där för mig. Är jag ledsen eller känner att jag inte vet vad jag ska göra så är min mamma den första jag pratar med! Hon är en så klok människa som alltid kommer med bra råd. Jag själv tycker att jag är väldigt lik min mamma, kanske inte så mycket till utseendet men i sättet. Hon är en människa som alltid har ställt upp för mig, och jag hoppas att jag kan ge igen det när hon blir gammal och grå!
Jag är glad att jag har en så fin mamma som vill alla väl, och är så otroligt omtänksam mot alla.


Jag är så stolt över att vara hennes dotter. Jag älskar henne massor <3

Kommentarer
Postat av: Gulli :)

ÅHHHHHH VA SÖTT :D

2010-03-16 @ 10:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0