22 Mars 2010

  
Har inte skrivit på några dagar nu, SHAME ON ME! :P haha!
Var i Göteborg i helgen med jessy och hälsade på Lotta(och martin såklart)! :) Vi åkte vid sju på morgonen på lördagen, är fortfarande chockad att jag lyckades gå upp så tidigt x) haha! Vid elva var vi framme iaf, då blev det käk på Paprika :) Mycket gott!
Sen gick vi lite på stan innan vi drog hem och slappade lite innan Ugglas Revy, vi hade matbiljetter så vi skulle va där vid sex o äta innan! Maten va sjukt god :) Iaf, Revyn va så himla bra!! Skulle kunna se den igen x) De va länge sen ja skrattade så mycket.
Revyn va slut vid halv tolv så då kom Martin och hämtade oss, egentligen skulle vi ut efter men eftersom mitt magont inte ville ge sig så stannade jag hemma!
På söndagen åkte jag med bus4you hem, ja säger bara en sak- Swebus släng er i väggen!! ;) haha!


Idag har jag varit i våran nya lägenhet och fixat lite, vi hann spackla och slipa. Imorgon ska vi måla och tapetsera :) Kommer bli så fint!! Längtar verkligen tills vi flyttar nu. Men på lördag händer det :) Skönt! 
Ne, nu ska ja sova. Börjar kl.12 imorgon, måste till Åhlens innan och köpa ett duschdraperi :) 

Bye Bye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0