16 Mars 2010

Jag kanske är lustig nu, men jag är sugen på att åka utomlands..igen, Viktor och jag var ju i Grekland i november!
Men det är såklart man blir sugen när man hittar typ den här bilden!!
Och det är härligt att drömma sig bort lite :)
Jahopp annars då?
Igår när jag kom hem så tänkte jag va lite snabb o kolla om de fanns nån ledig tvättid så ja hann slänga in lite tvätt, o de fanns de!! Lustigt de där för alltid när jag kollar så finns det tid, men när Viktor ska kolla så är det aaaalltid fullt :P Haha!
Så eftersom jag tvättade igår så har jag fixat tvätten idag, sen har jag faktiskt packat OCH diskat! Vad har det tagit åt mig? Såhär effektiv kan jag ju inte va? x)
Men om jag ändå ska fortsätta på de spåret då så tänkte jag städa toaletten med ^^


Well well, jag handlade lite på nätet igår med! Brukar inte göra det men jag kunde inte stå emot. Så de här klickade jag hem från hm, får väl se om de passar :)
shorts 99:-          Klänning 69:50:-             Klänning 49:50:-

Nu tänkte jag fortsätta diska, sen ska jag göra mig i ordning för o träffa mamma!

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

ja åka utomlands låter ju inte helt tokigt hörre du :)

2010-03-16 @ 19:05:16
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0