Söderköping!



Vaknade runt nio, gick upp & åt frukost o städade i ordning lite. Cyklade bort till Priso vid kvart i elva o handlade lite fika, vid kvart i tolv kom Mamma & Micki och fikade här!
När dom hade åkt satte jag mig på balkongen och solade lite :) Fick nog lite färg iaf, eller mest fräknar x) Haha!

När Viktor kom hem så åkte vi till Söderköping och åt glass på smultronstället :) Alltid lika gott!! Lär nog bli fler gånger o sommar :P
Den här gången tog jag iaf inte en broadway :P

Vi tog även en sväng förbi ikano på bägen hem :) Självklart så hittade jag lite smått o gott :) Bland annat 4 linnen på bikbok för bara 198:- ;D
Träffade även Maria på ikanohuset! Gick och kikade lite i affärer med henne medans våra karlar satt o diskuterade:) Dom va nog glada att dom slapp gå i affärer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0