Semster :)

då har nästan hälften av första semesterveckan gått då :( Varför ska tiden alltid gå så fort när man inte vill det för? SUCK.  Hitills har jag inte gjort så mycket, i måndags fixade jag i lägenheten, bytte gardiner o lite tjoffs. Igår lekte jag med Malin hela dagen, och så åt deichmann gänget på O´learys på kvällen :) Trevligt!
Idag åkte jag till åtvid och solade med micki :) Tyckte inte jag fått nån färg......tills jag kollade på ryggen!!! Hur lyckades jag med det kan jag undra:P Bränner inte så farligt dock.

Sen har jag fått några lustiga utslag i ansiktet..Typ bruna små fläckar, tänk er en prickig korv. För inte kan de väl va fräknar? HA HA HA ! ! ! Nevars, gulligt med fräknar:)


Har inte lagt in alla trevliga bilder än från dom senaste dagarna, men sålänge så får ni den här :) Lite gammal men men..


Nu ska ja ha en fortsatt trevlig semester :)

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Når kommer du till mig ;) ?

2010-06-24 @ 23:23:40
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0