9 Juni 2010


Älskar den här bilden på oss <3



Andra dagen jag är ledig, bara jag som blir så lätt rastlös? Jag har iaf glott på tv typ hela dagen, bakade lite muffins med ja :) Så det är bara att bjuda in sig på fika här nu!! jag väntaar.. ;)

Annars har jag börjat planera lite vad jag ska göra på min semester, har kommit på NADAAA! Jag vet iaf att jag vill åka till västervik den 17 Juli med Malin :) Då är det visfestivalen. Hoppas vi kan åka :)
Sen är jag sugen på att åka till Ullared :) fast då blir det nog ihop med gulli för jag vet att hon jätte gärna vill dit!

Ooh, jag har ju faktiskt en rolig grej att berätta, eller det är ju inte så roligt för er direkt :P Men för mig ^^ På torsdag nästa vecka ska jag fixa naglarna :D ååh va jag ser fram emot det!! Lovar att lägga upp en bild.

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: gulli

Så fina ni är! <3

2010-06-10 @ 09:57:40
Postat av: Lotta

komma t mig måste du!!! :)

PUSS<3

2010-06-17 @ 16:23:36
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0