Trevlig lördag!

Började dagen igår med att jobba :) Efter jobbet gick jag och fikade med Kamilla på Expresso House, jag tyckte först att vi skulle äta glass men när jag kom ut och kände hur mycket det blåste och hur kallt det var så blev jag inte så sugen på glass längre x) Sen skjutsade Kamilla hem mig..
Lite senare på kvällen kom Gulli, vi åt kycklingtortillas :) MUMS! Lotta & Martin var här också en stund, kul o träffa dom med!! Synd att man inte kan ses så ofta :/

Jag fixade Gullis hår med :) När hon gick härifrån såg hon ut som värsta hollywood stjärnan!



Nu ska jag göra mig iordning för o gå till jobbet!
HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Gulli

Bäääästa cocco!!!!!!!!!!!!! tusen <3 till dig.

2010-04-18 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0