26 April 2010

Nu börjar jag känna mig lite sliten efter 12 dagar med jobb, men jag ser fram emot att jobba på Cubus imorn 8-19 :) SEN är jag ledig EN dag! Wohoo! Men imorn iaf så är det Alla vänners dag på Cubus och det innebär 30% på alla kläder :D Kom o SHOPPA!!
Själv ska jag faktiskt inte shoppa så jätte mycket, håller mig till Ullared istället :) Den 5 maj ska jag åka dit med Bull(också kallad malin) :)

Men atte, funderar på om inte sängen är väldigt lockande nu, ska trots allt upp klockan 6.45! Blev inget långt inlägg men ja säger bara en sak...ORKAAAAAAAAAAAAA! ;)

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Mickis

Fan vad fin bild!! :D lösögonfransar ?

2010-04-26 @ 22:26:18
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/
Postat av: Gulli :)

Finns bara ett ord, Vacker!

2010-04-28 @ 08:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0