14 April 2010

Okej, nu gör jag ett nytt försök..skrev faktiskt ett långt inlägg igår men på nått jävla sätt så råkade jag radera det..Hur jag nu kunde lyckas med det?!?
Igår jobbade jag hela dagen, var helt slut när jag kom hem så jag la mig i soffan och kollade på desperate housewifes :) Sov som en stock inatt, förutom när jag väcktes av mobilen när det var dåligt batteri, men ja var för trött för att sätta i laddare så jag lät den dö :D haha!

Här är föresten en smaskig bild från i måndags :)


Idag ska jag träfa malin :) Inte ofta vi är lediga på samma dag, förutom på helgerna då! Ska väl ta o ringa henne när dom är klara i köket här hemma, dom sätter nämligen in en diskmaskin :) :) Fast de låter som dom håller på o riva hela köket :S Haha
Well well, nu ska jag gå o se vad dom håller på med egentligen, hoppas dom är klara snart för jag har inte ätit nån frukost :/

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0