Hallå där kött o blåbär!

Nu ligger jag i sängen och slappar lite, funderar på om jag ska plocka upp lite julsaker ur kartongerna! Men än så länge så nöjer jag mig nog med att bara fundera x) haha! Får ta det imorgon istället..

Annars så har jag jobbat hela dagen, från 10-19.30! Tog cykeln hem och funderade på om jag skulle stanna på vägen och köpa ostbågar, men så ringde jag älsklingen och han tyckte de va onödigt för han hade gjort nått gott hemma :) Så när jag kom hem fick jag pannkakor och kladdkaka, inte tillsammans alltså :P
Men jag är fortfarande sugen på ostbågar ^^

Imorgon kommer mamma in till stan så ska vi gå och äta :) Får se om det kanske blir Subway, är ju wätt gott där må ja säga!! Och på tal om mamma så bokade vi två en resa till Stockholm igår! 16 december är det shopping!!
Och när är det mer shopping, jo på tisdag! För då åker Malin och jag till Ullared! Fast vi åker mest bara dit med förhoppning om att komma med på tv. eller?
O när vi ändå talar om shopping så kan jag ju visa upp en annan skönhet till ring som jag köpte för ett par dagar sen:)
/CORNELIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0