För tidig julklapp

Hade nästan helt glömt bort min blogg x) haha! Men nu tänkte ja börja skriva lite igen :)

Idag sov jag lääänge, så himla skönt! Sömn är tydligen nått man behöver har jag hört?

Sen tog Viktor & jag bussen ut till tornby och gick och åt på sannes med jonathan! han har praktik på coop nu..Så då tänkte hans syster vara så snäll att hon skulle bjuda honom på lunch^^

Sen gick vi och tittade lite i affärer, Viktor köpte sig 2 t-shirts på JC. Sen tog vi bussen in till stan eftersom jag började jobba klockan 15, men vi hann med lite affärer inne i stan med(Viktor jublade verkligen) :P haha!
Inne i stan så hittade jag iaf en jätte fin ring, och sen provade jag den här fina jackan igen..Den var liite för dyr för mig, men jag  fixade så jag skulle få den i julklapp av pappa! :) YES!
Nu har jag precis avslutat ett samtal med mamma på Skype, visst är hon modern :) hihi!
Nu väntar sängen på mig, imorgon jobbar jag 10-19.30
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0