Stockholm here I come

Imorgon åker jag till Stockholm på kurs! Kommer hem på fredag :) Så nu är väskan packad, hatar o packa..Jag tar alltid med mig för mycket :S Men å andra sidan, tar jag med mig för lite så undrar jag endå alltid varför jag inte packade ner mer x) Så, hellre för mycket än för lite! 

Idag har vi  i alla fall firat Viktor :) han fyller ju imorgon men eftersom jag inte är hemma då så firade vi honom idag istället!! hela 23 år fyller karl´n. Kan ni förstå det? Haha!
Bjöd på fika gjorde vi! Inte så lite heller :) Vi bakade faktiskt till halv ett på natten igår ;) De ni!! Så det blev 2 tårtor, dumlekakor, snoddas och 2 andra kakor..


Nu måste jag nog sova! Inte kul om jag missar tåget imorgon :P 

PUSS


Kommer sakna min gose kaaaaatt

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Ha så roligt :D

2009-05-25 @ 16:40:40
Postat av: Lotta

Du är inte alls duktig på att uppdatera bloggen :( Vill ju höra om allt du gjort (gör?) i Stockholm :P puuuss <3

2009-06-03 @ 20:48:57
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0