Rastlös

Idag sov jag till halv tio, vaknade av att kissen låg brevid :) Det har jag saknat!! Gick upp och åt frukost, sen gjorde jag mig iordning och fixade lite här hemma. Sen åkte jag ner till stan och klippte luggen hos Nadja! Alltid lika trevligt att träffa henne:)

Sen gick jag en stund på stan innan Viktor skulle hämta mig.. Hittade en väska som jag redan har fast i svart! Älskar den väskan så jag blev glad när den fanns i svart x)

Nu ikväll så gjorde Viktor & jag en deal ;) Om han lagade mat så skulle jag städa, men när jag städar så kan det oftast bli lite annat ;) Så när jag skulle dammsuga under soffan så kom jag på en idé :) Så jag möblerade om, och det blev såååå mkt bättre!!  Tog sin lilla tid med nu är allting klart, fixade även alla sladdar så nu sitter dom fint på listerna! 

Just de, gjorde cheescake med :) Så nu har jag fika om någon kommer ;) hihi!

Nu kollar jag på project runway och kokar ägg! Blev sugen på äggmacka. tsss.. Och imorgon kommer Kamilla hit! Skojsigt:)

Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0