Bara massa blahablaha


Jag tror har gått och blivit lite käär ;) I randigt! Eller vad tror ni?
har blivit många randiga köp på sistonde, men alla ser ju faktiskt olika ut! Eller?

Idag har jag varit på stan med mamma:) Köpte faktiskt bara mat! Så när jag kom hem var jag en snäll flickvän och gjorde 4 st matlådor till min älskling:) Så nu klarar han sig när jag åker bort i helgen! Nevars, han skulle nog klara sig bra iaf tror jag.

Just de, får ut 25 semesterdagar den här månaden :) Bra pengar!! Det behövs eftersom jag inte får så mkt pengar i juni..

Vill ni veta en till sak? Jag funderar på om jag ska gå på bruce springsteen när han kommer i juni, för då är jag redan i stockholm :) Men ja vet inte om jag kan fixa några biljetter, skulle vara kul :) Får se!

Nu ska jag äta ostfralla :) Muuuums! 
Hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0