Vaniljbullar & vårstädning

Idag känner jag att jag ska vara lite effektiv! Jag har gjort upp en liten lista på vad jag tänkt göra ;)

- Dammsuga - KLART
- Moppa golven
- Sätta upp tvättid -KLART
- Baka vaniljbullar- KLART
- Gå med skräp till återvinningen -KLART
- Bära ner saker i förrådet
- Byta lakan i sängen -KLART
- Städa badrummet- KLART
- Rensa ut kylskåpet & torka ur :)

Tror ni jag hinner med allt?

Den här veckan känns väldigt slapp även att jag jobbar alla dagar utom idag och söndag! Men det är för att det ser ut så här:

Måndag: 14-19
Tisdag: Ledig
Onsdag: 14-18
Torsdag: 18-22 (vipkväll)
Fredag: 14-19
Lördag: 13-16
Söndag: Ledig

Sen på onsdag kväll ska jag hem till Åtvid för mamma skulle göra våfflor :) Mums! Sen orkar jag inte åka hem på kvällen så jag sover över där. Sen hoppas jag att mamma & micki åker in till stan på torsdag så kan jag åka med dom :)

Ne men attee, kanske är dags att börja nu då? Börjar nog med att duscha ;) höhö

Puss     
 
Muuuuuuuuums ;)

Kommentarer
Postat av: viktor

ja du gjorde en hel del idag älskling, men dock inte allt på listan.hehe.

du gjorde iaf världens godaste vaniljbullar.

du e duktig du!



Älskar dig!

kyssar

2009-03-24 @ 20:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0