Bilköp & snö(helvete)

Jag blev verkligen chockad imorse när jag tittade ut :S Kan inte vädergudarna eller nått fatta att det ska bli vår nu, jag är trött på vintern nu! 
JAG VILL HA VÅÅR NU!!!!!!!!! Okej?

Igår hade vi vip/vår-kväll på Cubus :) 25% på alla kläder! 
Vi skulle haft Vip-kväll men så skulle det vara vår-kväll i Galleria Leo. men det gick lika bra det :) 
Och Johan Becker var där! Jag älskar män i uniform ;) (även om det inte var en riktig men endå)

Såg i tidningen förut att Heat skulle komma dit imorn :) Då jobbar jag! Dom är bra ju, förutom att sångaren ser ut som en varulv x) Haha


Just det, vet ni vad Viktor gjorde igår? Köpte en bil till oss :) En liten, billig sak! Så nu kan vi åka och handla själva, sen i sommar ska vi åka runt lite! (om den håller så länge) NE, ja skoja älskling ;) höhö..

Nu ska jag börja göra mig i ordning, börjar vid två!

Puss

Kommentarer
Postat av: Gullli

grattis till bilen hörrni :)

2009-03-31 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0