Äntligen Fredag

Igår jobbade jag 18-23. Vi hade inventering :) Oj, så roligt det ÄR! Skulle kunna  varit kvar hela natten x) Eeeller inte!
Var i alla fall skönt att sova när man kom hem! 
Och idag fick jag en rejäl sovmorgon :) Jobbar bara 15-19 .

Oh imorgon efter jobbet ska jag till Åtvidaberg och äta tårta för mormor fyller år! Mums! 

Ser nu att vi behöver tvätta våran soffa :S Den är inte riktigt så vit som den ska va :P haha
Men ja tänkte jag skulle prova.. Va heter de nu då? En rosa förpackning med tvättmedel(dyr).. 
Någon som har provat den och vet hur de blir? 

Ne, nu ska jag gå och ta en bit rulltårta (som jag gjorde igår ^^ ). Sen duschen.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vanish?

Fint kort på dig!

2009-03-06 @ 14:00:50
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: Micki :)

Fin bild!

Vackra syster <3

2009-03-08 @ 18:35:22
Postat av: Gullie

Sötaste :)

2009-04-22 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0