Nu är jag hemma igen :)

Eller i alla fall över helgen :) Sen åker jag till Stockholm på måndag igen! Då är det sista veckan, kommer kännas lustigt att inte åka till Stockholm veckan efter :P Haha! 
Från början skulle vi bara vara där 2 veckor, men eftersom öppningen blev flyttad en vecka så fick vi vara där en vecka till :) Så bara så ni vet så öppnar Deichmann den 25 juni i Galleria Leo :) Varning för låga priser säger jag bara :P Har redan köpt 2 par skor :) Kommer sluta illa det här x) Tur att dom inte är dyra!!

En sak kan jag ju säga är att jag är skapligt trött på att äta ute :S Har gjort det varje dag, både lunch & middag! Så det är så gott att äta hemlagad mat nu :) Har ätit mycket sallader, och hamburgare(Max & Mc´donalds). Så kan inte säga att jag har varit så nyttig egentligen :P Haha!

Igår fick vi sluta lite tidigare så vi kunde gå lite på stan :) Jag handlade dock inte så mycket, hade tittat ut 2 grejer på BikBok som jag ville köpa men självklart så var dom ju slut:( Dooooh! Men köpte lite linnen på halva priset  :) Alltid bra att ha!

Här är team Linköping då :)
 
Maria, Emelie, Malin

Ellinor, Jag, Ella


Förra helgen var vi hemma i Åtvid och kollade på när Kajsa dansade bal med :) Hon va så fiiin! Och duktig var hon med:) Synd att det alltid måste finnas några som verkligen inte kan ta ett steg rätt..
Sen grillade vi hos Viktors föräldrar på kvällen :) Mums!



Ne, de var allt för den här gången :) Hoppas ni är nöjda?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi är nöjda :)

2009-06-06 @ 01:36:08
Postat av: sandra, mamma till thea

haha.. vet du eller. ella gick i min klass på gymnasiet. världen är allt bra liten :)

2009-06-07 @ 23:23:41
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0