Go lillsyrran!!!

            
Hon var så fin när hon tog studenten,min kära syster! Kommer ihåg när jag tog studenten, man gick med ett leende hela dagen:) Även om man visste att man kanske inte hade jobb efter..Men studenten tar man bara en gång så då ska man inte tänka på sånt x) Men jag tror inte det blir några problem för Micki att skaffa jobb, vem vill inte ha henne lixsom? :P 

Jag satt och tänkte förut på vilken tur jag har haft med jobb :) har inte varit arbetslös en enda gång sen jag tog studenten! Måste säga att jag är rätt stolt över det :) Har gjort rätt mycket efter studenten iaf!
-flyttat 2 ggr
- varit i tunisien & Egypten
- Köpt katt
- Jobbat,jobbat,jobbat
- klippt lugg(stort för mig iaf) x)

 Ne,nu måste jag göra mig i ordning för vi ska snart till Smultronstället :) MUUUMS!
PUSS på er



Älskar den här bilden<3 Den är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0