Work

Snart ska jag ner till jobbet... Börjar ett men jag tänkte äta innan jag börjar! 
Nu har vi varit och lämnat kissen med, så nästa gång jag ser honom kommer det vara en liiiten katt! Ni skulle se honom under all päls, då är han inte katig ;) 

Lollo, du undrade vad det kostar! 
Kostar runt 500:-, då klipper dom och fixar! Man kan även välja att dom ska bada dom, då kostar det 150:- extra tror jag, inte så farligt ju.. Det som är dyrt är att dom söver ner dom..Det kostar typ 200:-

Ne, nu måste jag göra mig klar! 
Jag måste bara lägga upp en bild på mina naglar i kväll, har aldrig lyckats så bra med att göra fransk manikyr på mig själv :) :) Intressant va? x) haha

herrå

Kommentarer
Postat av: DinGulli

Åh vad kul o höra att tejpen gör susen :D släng upp en bild snart! <3

2009-01-12 @ 15:03:47
Postat av: Anonym

Vill se bild på Nebraska ! :D

2009-01-12 @ 18:56:02
Postat av: gabbi

Sv. Jag tycker båda två är mycket fina iaf :)

2009-01-12 @ 19:26:33
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: gabbi

Du hade (lr kanske viktor?) lämnade en kommentar ang. väskorna. Du kan gå in på kommentarer under det inlägget så ser du den där.

2009-01-12 @ 21:20:00
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0