Fika & träning

Just nu sitter jag och tittar på femman, tror det är CSI.. Har inte orkat titta på text tv om det är det x) haha.
Förut var mamma & Jonte här och fikade :) Dom hade köpt med sig en frödinge kladdkaka, den är faarligt god :) 
                                                                                                                                                                                          
Jo just de, när vi satt i köket så såg vi en person gå omkring vid bilen utanför, han gick och kollade runt bilen och sen stod han där jätte länge.
Så mamma gick ut för o fråga vad han höll på med! det visade sig att han hade kört in dörren :S Så det hade blivit en buckla! MEN, han ville inte åka därifrån utan att säga nått så han hade skrivit en lapp :) Tänk att det finns snälla människor! Det är inte alla som stannar kvar och kollar skadan och sen skriver en lapp! 

Nu i kväll provade jag mina nya träningskläder jag fick i julklapp :) provade att göra lite situps i dom och det gick bra! höhö..
Har bestämt mig att bli lite hälsosammare nu, så i vår ska jag börja träna, men ja vet inte var? hm, någon som vet ett bra ställe?


/ Cornelia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morris :)

2009-01-06 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0