När man inga pengar har...

Idag har jag legat i sängen i stort sett hela dagen, förutom nu då:) nu ligger jag i soffan ;) haha
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå till jobbet imorgon eller inte :/ Halsen är ju bättre men jag vill ju inte stå och snora på kunderna, eller jo förresten, på dom dumma kunderna ;) hö hö

Tror faktiskt det är en kund som smittat mig :S En utländsk kund som inte fattade ett ord av vad jag sa varken på svenska eller engelska!! I alla fall, hon hostade rakt mot mig, och inte bara en gång utan två :O 
Ska man hosta så hostar man inte mot någon.. 

Och i kväll har Viktor fotbollsträning, och vad betyder det?
-> dvs att jag får ha teven själv, och då ska jag se på Criminal Minds :)


Igår kom mamma in till stan på eftermiddagen. Först fikade vi här hemma:) Sen åkte vi ner på stan och kollade lite.. 
Jag gick bland annat till Kappahl. 
Vet inte om jag skrivit det i bloggen men jag köpte en pyjamas därifrån som torrfällde efter tvätt:S Det resulterade i att min soffa och mina vita lakan inte var så vita längre.. Men så pratade jag med butikschefen om det och hon tyckte att jag skulle lämna in den på kemtvätt så skulle dom betala det. 
MEN jag tyckte det kändes så onödigt eftersom vi kan tvätta den själva. SÅ. nu till varför jag var där..
Efter att jag tvättat soffan så hade det mesta gått bort, den enda är lite i kanten och det tyckte jag kvittade eftersom det inte syns.. 
Så jag var där för att få tillbaka pengarna för pyjamasen+ lite kompensation :) Väldigt bra service må jag säga!


Oh förresten, mamma och jag åt jätte dyr mat igår. Potatismos & köttbullar på Ikea för 16:- per person. Dyyyrt va?

Sen när mamma och jag var på maxi så handlade hon lite åt mig eftersom jag är rätt pank x) Tyckte jag var väldigt snällt av henne!!! Fick bland annat tulpaner :) Dom är så fina på bordet i köket.


Ne, nu tror jag det är dags att plocka ögonbrynen, orkar jag det  tro?

Kommentarer
Postat av: Lotta

ååååh, jävlar, ögonbrynen va de ja. O ja ska på arbetsintervju o måste upp sju imorrn. faaaaan :O

2009-01-22 @ 23:10:11
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0