Torsdag 15 Januari 2009

Nu är min älskling hemma igen :) yeey! Är så tråkigt att vara ensam hemma..
Eller, jag har ju kissen men det är lite jobbigt att prata med honom, han säger aldrig nått tillbaka :/ höhö

Idag jobbade jag 13-19.15. Det är verkligen inget folk i affärerna!! Fast det är iof bra, då hinner man med så mkt annat x) Typ packa upp alla fiina vår kläder :) Vill verkligen ha vår nu! Måste köpa mig en fin vårjacka bara.. 

Gud, jag kommer bli så sugen att handla när jag får lön :S Det är iof inte bra, för jag måste ju spara ihop pengar så jag klara mig ett tag ifall jag inte får vara kvar på Cubus efter att mitt vikariat gått ut. Det går ut i slutet av april! 
Men jag hoppas verkligen att jag får vara kvar för jag har aldrig trivts så bra på ett jobb :) Tjejerna på Cubus är verkligen guld värda, man kan inte bli annat än glad när man jobbar ihop med dom <3 
Annars vet jag ett ställe som jag ska göra allt för att få jobb på ;) Nu blir ni nyfikna vaaaa? x)


NU, soova kanske?




Kommentarer
Postat av: Jonathan

Var menar du att du ska försöka få jobb ? :D

2009-01-16 @ 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0