Tisdag 2009.01.21

Imorse när jag vaknade var min hals jätte svullen, det är det värsta jag vet :S Det gö så ont när man sväljer. Men bra som jag är så bet jag ihop och åkte ner till p-mötet i alla fall.. Eller mest för att jag skulle kunna köpa halstabletter efter men endå x) 
Vad skulle man göra utan mucoangin nu? (stavning?)

Igår var pappa, micki & jonte här :) Pappa hjälpte mig sätta upp lite grejer! 
Sen hade dom köpte med sig fika . Doooh :P

Förresten jonte, du glömde du kortet  :/ Dumma diiig.

På kvällen blev det våflor med kamilla och maria :) Trevligt med lite sällskap.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jag får ta med kortet nästa gång då :D

2009-01-21 @ 12:02:54
Postat av: Lotta

Skit i stavningen. Käka Strepsils ist, lättare att stava, och mycket godare :D

2009-01-21 @ 13:31:05
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0