Sömnlös natt

I natt har jag sovit jätte dåligt, men är endå pigg nu? 
Anledningen var för att kissen sov hos mig, men inte vart som helst utan mellan mina ben! Han får jätte gärna sova där, MEN han vräker ut sig som om halva sängen är hans :) haha
I alla fall, jag tyckte synd om honom att han inte skulle få sova hos mig så jag tillägnade halva natten åt att se till att jag inte låg på honom.. Dvs att jag inte kunde ligga normalt eftersom fläskisen tar så stor plats ;) 

Nu har jag precis ätit frukost, varm oboy är gott när man är sjuk :)
Jag hade hoppats på att kunna jobba idag, meeen så blev det inte. 
SÅ, idag ska jag äta massor med nyttigt, typ apelsin?! 
Någon som har något tips på hur man blir av med en förkylning snabbt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0