När man får oväntat besök!

idag vaknade jag halv nio av att viktor klocka ringde :/ grr..
Eller, själv hade jag satt min klocka på nio.. Meen jag har en förmåga att inte gå upp då, eftersom jag vet att jag inte måste x) haha.. Så jag råkade sova till elva ..woops :P

Iaf, när jag står och pratar i telefon med mamma så ringer det på dörren! Jag blir så nervös när man inte väntar någon och man inte känner igen personen som står utanför, men jag sa till mamma att hon skulle vänta i telefonen så skulle ajg bara gå och öppna! Då var det en gubbe som skulle komma och fixa vårat kylskåp( Ä N T L I G E N ). Att jag sen råkade glömma bort att mamma var kvar i telefonen är en annan sak x) haha..

Hatar när folk kommer bara så där. Där stod jag i pyjamas, osminkad och ruffsigt hår.+ att det såg ut som ett slagfält i köket
Aja, huvudsaken är ju endå att det äntligen är fixat :) 


Just det, måste ju bara berätta vad jag drömde inatt!
Det var en såndär riktigt verklig dröm som man knappt vet om det har hänt eller inte när man vaknar :O
Iaf, Jag drömde att Viktor och jag satt i vårat vardagsrum, fast rummet låg på Douglasvägen vi malins gamla hus. Knäppt?

Sen helt plötsligt så hade jag min lönespec. i handen :) Det läskiga är att jag kommer precis ihåg siffrorna och allting :S 
Jag skulle få 53000:- för jag hade jobbat 384 timmar x) hahha.. Och sen var det OB och massa andra grejer!
Och det första jag sa i drömmen då var
-Jaaaa, vi köper en soffa och så sparar jag pengarna, eller jag ger lite till mormor med :) :)

När jag sen vaknade så blev jag osäker på om det var en dröm eller inte :P Asså?
Den var så verklig!! Men tyvärr så hade jag varken fått min lönespec, och jag tror nog inte på 53000 i lön heller ;D

Men tänk om drömmen betyder något? typ att jag ska köpa en lott med nr 53 eller vad som helst och vinna så mkt pengar!
Jag måste köpa en lott idag  :) 

Men ja skriver ikväll, så får ni veta om jag vunnit något x) haha


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur var det med nyårslöftet?

"Gå upp senast kl. 9.00"

He he

2009-01-19 @ 13:14:47
Postat av: Malin

Vad kul att mitt gamla hus fick va med i drömmen :)

2009-01-22 @ 23:43:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Vad kul att mitt gamla hus fick va med i drömmen :)

2009-01-22 @ 23:45:54
URL: http://malinbjoerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0