Nakenkatt?

Idag är verkligen en tråkig dag :( Finns inget att göra, + att jag är själv hemma hela dagen för Viktor åkte nyss till Rimforsa! 
Har ingen lust att gå ner på stan själv heller.. Blir väl att sitta och glo hela dagen. LOTTA kan inte du bo här istället?

Men, på lördag ska jag träffa Gulli <3 Det ser jag fram emot massor!

Förresten, vill ni veta vad viktor & jag ska göra på måndag? hihi x) Vi ska lämna in kissen till salong vovven så dom ska ta göra honom fin:) Dom ska inte raka honom helt men han kommer inte ha mkt päls kvar om jag säger så :P haha!
Fast det är lika bra för nu har han så mkt tovor under magen som vi inte får bort.. Så det är nog skönt för honom med :) 
Hon sa att det var många som gjorde så för att dom inte ska fälla så mkt, men hallå? då behöver man väl inte köpa en långhårig katt? öööh..

Men som sagt, måste väl hitta på nått idag! Kan ju börja med att duscha och bädda sängen :) det kanske tar en stund.. 

Just de, nu kom jag på :) Pappa kanske skulle svänga förbi här ikväll! Då ska han få våfflor :) hihi, så får jag äta det igen oxå! 

Hej då på er.

Jag bjuder på en bild från igår när Viktor & jag var ute och gick :)


Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

jag är hos min syster då. vi äter middag hos varandra varannan tisdag så det är onödigt att planera på tisdagar.. o nästa vecka är det tyvärr lite upptaget. jag ska vara hos jimmy o så. men kanske veckan efter

2009-01-08 @ 18:13:58
URL: http://sallbelal.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du måste lägga ut en bild på kissen sen! ;)

Vad innebär det mer, typ badar dom honom och grejar eller? Vad får ni betala..vi börjar få samma problem med Casper nämligen. puss!

2009-01-09 @ 00:08:41
URL: http://itsinmyownworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

söta ni är kram maammii

2009-01-10 @ 20:41:32
Postat av: Lotta

Jag saknar dig :( <3

2009-01-11 @ 15:45:39
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0