Min lista

Nu sitter jag här igen efter en dag på jobbet! Hade rätt mkt att göra idag. Men det är skönt tycker jag för då går tiden fort :) 
Imorgon skulle jag jobba 16-19.15 för Fia var sjuk! Några timmar kan jag väl offra x) haha
Skulle även jobba 14-18 på onsdag!


Nu har jag bestämt mig att jag ska leva ett hälsosammare liv :) Jag ska bla:

1. Börja träna
2. Äta fisk en dag i veckan
3. Gå/cykla till jobbet istället för att åka buss
4. inte äta godis/kakor/bullar i veckorna
5. lägga mig före kl. 23 varje kväll
6. Gå upp 9.00 eller tidigare
7. börja äta frukt varje dag

Hoppas jag klarar det nu :) :)


Nu springer kissen omkring som aldrig förr :) Skönt att inte ha någon päls säger han! haha

Herråå



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Men du ska inte jobba, vi skulle ju komma till dig!

2009-01-12 @ 21:44:22
Postat av: Anonym

Ok, konstigt för det var din ip adress!

2009-01-12 @ 21:52:20
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0