Mat & shopping

Att förkylningen aldrig ger sig!! HATA snor x)

Vill ni veta vad jag har gjort idag? Men självklart vill ni väl de ;)
Idag kom Jonte in till stan :) Vi gick lite inne i stan, men sen åkte vi ut till Tornby! Först gick vi och åt, både Viktor & Jonte blev ju så extreeeeeemt hungriga x) haha
Så vi åt på sannes :) Alltid lika gott juh!!
Jonte hittade massor med kläder :) 4 t-shirts & 2 hoods för 440:-

Jag köpte mig bara en tröja från vila :) 
Såg den på en som jobbade på Lindex och tyckte de var snygg, så ja frågade henne vart den var ifrån? (tror det var hennes chef som stod brevid) Och hon säger: Vila (skäms lite) .......men säg inget ;) haha

Ikväll har vi ätit..hör och häpna: LAX :) För er som inte vet det så äter inte Viktor fisk, för de luktar så äckligt o bla bla..
Men det blev riktigt gott med rätt sås till o så, så han åt upp hela laxen(nästan)

Nu ska ja flörta lite med Viktor, och neej jag har ingen baktanke;) mohahahaha
Bilden kan ju säga det mesta av vad jag vill ha x)



Kommentarer
Postat av: viktor

jo det gick o äta med myyyyyycket myyyyycket sås........puss på dig. älskar dej

2009-01-27 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0