Ikea

Idag gick jag upp...hör och häpna.. 8.30 ^^
Fick med mig viktor upp också, vi har nämligen bestämt att idag ska vi ta bort alla julsaker! Började lite igår kväll för jag var så rastlös :) Blev jätte fint i köket. Ska försöka hinna med och ta kort på det idag! 

Jaja, nu måste jag göra mig i ordning. Ikea nästa :) kuuul!



Jag är verkligen glad att jag har så underbara vänner.. Ni som känner er träffade :O TA åt er, jag älskar er<3




Här får ni en väldigt gammal bild på mig och min kära syster :)

Kommentarer
Postat av: gabbi

Jag frågade ju om det var viktor, hur tog ja det då för givet? Vet du vem det var då?

2009-01-13 @ 14:22:21
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fniss vilken söt bild duh! :) <3

2009-01-13 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0