Fredag, Lördag, Söndag

i fredags så hade jag inte tänkt göra nånting på kvällen, jobbade till kvart över sju och sen tänkte jag bara åka hme och kolla på let´s dance, MEn sen fick jag ett sms av gulli som frågade om vi kunde träffas :) Och då blev jag jätte glaad!! Så vi lagade tacos här hemma sen såg vi på teven. Sen åkte hon hem 21.40. Tyckte de va jätte gulligt av henne att komma in en så kort stund bara för o träffa mig :) 
Hon är bra hon<3

I lördags så åte jag hem till åtvid kl.11, så fick jag mat :) mamma gjorde kalops!!!!! Och hur gott är inte det då? 
Sen dampade vi lite, och jag beställde ännu mera kort till mitt fotoalbum :) Sen åkte jag hem med bussen vid halv sex..

Sen när jag kom hem så var det bara att göra sig i ordning, för vi skulle nämligen till Ghingis med viktor familj!! Ghingis är nog det bästa restaurangen här i stan.. MEN, det var väldigt mkt folk när vi kom :/ Så man fick vänta länge med maten, meen det är det ju värt! 
Efter så åkte vi hem och drack kaffe hos oss. Blev ingen kaka till för min del för jag vara verkligen POPPMÄTT! 


Lite gamla bilder på mig, Gulli och kissen(när han fortfarande hade päls)



Idag tog vi en sovmorgon :) Senare idag ska vi iväg och kolla på lägenheten viktors familj köpt! Den ska renoveras innan men jag tyckte det kunde vara kul att se den innan också :)
Nu är viktor borta och köper frallor! MUUMS.

Hejedå

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men duuuuuu, du måste ju faktiskt lägga ut kort på hur kissen ser ut nu. Nyfiken ju :P

2009-01-18 @ 16:42:25
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: Gulle

Ja fick mig ett gott skratt när ja fick syn på Mange, ny rakad och fin :D <3<3<3<3<3

2009-01-18 @ 19:38:33
Postat av: sandra, mamma till thea

juust det hur blev det? lägg ut en bild..



Vi MÅSTE ses nån dag höre du. det var ju jätte länge sen? hur jobbar du nästa vecka??

2009-01-18 @ 21:25:22
URL: http://sallbelal.blogg.se/
Postat av: mamma

vi vill se kissen på bild!

2009-01-18 @ 21:29:02
Postat av: Anonym

2009-01-18 @ 21:30:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill se kissen!

2009-01-18 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0