Året var 2008

Och ja, det hände väldigt mycket, både roliga och mindre roliga! 

Vi kan väl börja med dom roliga:

> Viktor & jag flyttade till stan 
> Jag fick vikariat på jobbet :)
> Viktor & jag var i Egypten <3
> Jag var i Göteborg & hälsade på Lotta :)
> Lotta var häär..
> Jag fyllde 20 år!!
> Vi införskaffade oss en ny tv & lite nya möbler :)
> Jag träffade nya vänner!
> Jag klippte kort hår & LUGG 


..O de mindre roliga:

> Morfar gick bort :(
> Både jag & Viktor jobbade bort hela sommaren..


Det är inte allt som hänt med det är vad jag kommer på nu..
Det här året har varit ett väldigt händelserikt år, med väldigt många överraskningar!! Alla verkligen inte bra.
Men jag hoppas att 2009 blir ett bra år! Jag ska i alla fall göra mitt bästa..

Så, gott nytt år & god fortsättning..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig detsamma, GOTT NYTT ÅR och gos fortsättning!! Hoppas du mår bra <3

2009-01-02 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0