09.02.15

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG ;)


Helgen har varit väldigt mysig! I lördags vaknade jag rätt tidigt, skönt om jag får säga det själv :) Sen gick vi upp och åt frukost, städade lite och så! 
Lite senare åkte Viktor iväg på fotbollsträning, men då kom mamma, Micki & Jonte hit! 
Mamma tog med vaniljhjärtan som hon och Micki hade bakat :) dom var super goda. Jag hade också fixat fika ;)

När dom åkte hem så åkte jag med dom till affären så jag kunde köpa kryddor :) Går ju inte laga mat utan kryddor. hade varken grillkrydda el aromat- det sista måste man ju ha lotta, eller hur ;) ?
Så medan Viktor var på träning lagade jag mat! Potatisgratäng och fläskfilé och så sallad till det! riktigt gott blev det!!! 5 av 5 toasters så att säga ;)

Sen åkte vi ner till stan lite senare och kollade på bio, Yes Man blev det! den var så himla rolig och bra :) Skrattade genom hela filmen typ, men Jim Carrey är ju sååå bra. Nästan gång ja går på bio ska jag se Benjamin Buttons otroliga liv, och sen Kenny starfighter ;) Den sista ska jag ta med Jonte på! hoppas mehälium tanten är med x)

Just de, igår hittade vi även en soffa på blocket :) En 2-sits 
Så idag fick vi hjälp av Ellinor & Jocke att hämta den- TACK!!

Sen har vi varit och ätit hos Viktors farmor idag med :) Potatis & pannbiff =namnam
Fick även äppelpaj till efterrätt= namnamnam
Efter vi varit hos henne drog vi ut till Ikea för att köpa en ny klädsel till soffan! Kallt som tusan var den, men i alla fall. Vi gick till Ikea och tänkte självklart att dom hade klädsel på lagret där, men NEEEJ, man var tvungen att hämta den borta på det andra lagret :S Så vi gick dit i kylan, och sprang tillbaka till bussen :P


Nu gör jag inte mkt, kollar på Beck.. Ska nog sova efter det!



     
Gamla bilder men de går ju inte ladda upp nya sååå..


Här har ni min vecka igen :) Hör av er om någon vill träffas!!

Måndag: 14-19
Tisdag: 9-16
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig
Fredag: 12-19
Lördag: 11-16
Söndag: Ledig 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beck var ju dåligt :(

2009-02-15 @ 22:24:52
Postat av: Lotta

Jag ska förbjuda aromat i mitt framtida hem ;)

Va kul att ni hittat en soffa, du måste ta kort o lägga upp när det går. Sorry att jag kommenterar lite sent men har inte haft nån tid att sitta vid datorn när jag jobbat. Nu är jag sjuk så jag har all tid i världen^^ Trist att va sjuk dock. Hoppas du mår bra iaf :) PUSS<3

2009-02-19 @ 22:27:33
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0