Ullared?

I lördags så jobbade jag till fyra, sen kom Micki in till stan så hade vi lite mys på kvällen :) Viktor var i Motala så vi var ensamma ;) hihi. 
Vi gjorde mat, som blev supergod! Potatisklyftor, kycklingfilé och tzatziki :) Vi gjorde 5 dl och åt upp alltihop :) MUMS
Sen kollade vi på körslaget och drack lite gott :) 

Efter ett tag kom vi på en bra idé :) 
Gissa vad vi är på bilden?



Som sagt, vi roade oss på vårat egna sätt :) haha

På söndagen gick vi en sväng på stan, sen hängde jag & Viktor med hem till Åtvid. 
vi åkte hem vid tio i åtta, för vi var tvungna att se nya Beck avsnitten!! Eller Viktor var tvungen, jag tror redan jag sett det avsnittet om jag inte minns fel?

Idag har jag jobbat 9-15. Älskar den tiden :) Så skönt att få gå tidigt för en gång skull! Skulle varit ledig imorgon men jag fick hoppa in och jobba 14-19, fine for me :) 


Just de ja, Micki ringde förut och undrade om jag skulle med till Ullared den 18/2 , har ju velat åka dit länge nu.. Men ja måste fundera på om jag har råd först! men i så fall så måste någon mer följa med annars får en sitta själv på bussen, och det är inte så kul när man ska åka långt! Då har jag hellre någon att prata med :)
Någon som är sugen? Gulli? :)


På tal om Gulli så ska vi förhoppningsvis träffas på lördag<3




PUSS på er

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

vad föreställde ni då?

2009-02-04 @ 00:06:35
URL: http://sallbelal.blogg.se/
Postat av: Gulle

Aw, på lördag är det Gulli vs Cocco <3

2009-02-05 @ 11:19:25
Postat av: Syrran

hahahah fjortizaaar for life :D typ <3 hahaha!

2009-02-06 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0