Snö

Igår åkte jag hem till Åtvid vid 10:40. Då gick jag direkt till mormor och hjälpte henne sätta upp gardiner, hon har sånadär draperade skit gardiner ;) haha! Bara jag som har tålamod att sätta upp dom! 

Jonathan kom även dit när han hörde att det var fika på G ;) haha. 
Vi fick mat också(då var mamma där med) panbiffar och potatis :) Det var gott det!
Sen fick vi ananaspaj till efterrätt (vad annars ?) Tsss


Sen innan mamma och jag skulle åka till stan o se på bio så åkte vi upp till morfar ! Jag gjorde en snögubbe till morfar :) fin va?
Sen åkte vi som sagt på bio, vi såg Allt Flyter, den var sisodär :S Men kul o gå på bio i alla fall :) 

Imorgon tog jag ledigt så jag kunde följa med till västervik! Jobbar 4 helger i rad sen så ja tyckte inte att de gjorde nått!

Nu, sängen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0