Semledagen

Heej!

Ledsen för dålig uppdatering.. Men jag tror inte det är någon som gråter floder för det ;)

I lördags så jobbade jag, sen hände inte så mkt mer.. Kollade på melodifestivalen! Jag tyckte EMD var skitbra :) Jag tror dom kommer vinna hela skiten! Eller vad tror ni? 
Sen var ju Molly också jätte bra, rös när hon sjöng! kan inte fatta att hon bara är 16 år :O Hon ser bra mycket äldre ut.

I söndag skulle jag varit ledig men Elli frågade om jag vile byta tid med henne, och snäll som jag är så säger jag ju aldrig nej. Så jag jobbade söndagen med. Men hon tar min tid nu på lördag så då får vara ledig då :)
Igår jobbade jag också, och det är inte mycket folk i butikerna kan jag säga! Vissa stunder är det helt tomt x) haha

Nu är jag iaf ledig 2 dagar :) Och imorgon är det lööön! YEEY! Då ska Viktor & jag till City Gross och handla! 
Idag kanske jag går ner på stan och kollar lite, köper en semla kanske :)

Just de, i söndags efter jobbet så åkte jag hem till åtvid.. För mamma hade gjort kalops :) :) Och hur gott är inte det??
Sen på kvällen gjorde Micki och jag en snöelefant ute i snön! haha x) Den blev supersnygg..
har tyvärr ingen bild på den..

Ne, vi säger så sålänge va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0