Otur eller inte?

Jonte tyckte jag skulle blogga, men ja sa att jag inte hade nått att blogga om! Så här kommer hans lista med förslag:

1. Vad jag gjort idag
2. Vad jag ska göra imorgon
3. Vad jag ska göra på alla hjärtans dag
4. hur det går för nebraska att odla päls x)

Hm , vilket tycker ni jag ska blogga om? Det sistnämnda va? haha

Jag kan ju i alla fall berätta vad jag ska göra på alla hjärtans dag :)
Jag och viktor kanske åker till simhallen på dagen ;) ( Vi är lite barnsliga så vi tycker sånt är kul). Sen på kvällen ska jag jag laga någon god mat! Och sen är det bio kl halv tio, Yes man ska vi se! Kan nog bli en bra dag tror jag :)
Men vi firar ju att vi varit förlovade i 2 år med <3

Och imorgon, FREDAG DEN 13 :S Ska se till att överleva dagen :) haha

Ne, puss på er



Ps. Kissens päls växer bra .Ds

Kommentarer
Postat av: Lotta

Filmen är skiiiiitbra tycker jag. du får skriva vad du tyckte sen! SAKNAR DIG FAKTISKT :(

2009-02-13 @ 22:30:46
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

..blir den mjuk då!? puss

2009-02-14 @ 16:39:41
Postat av: Lollo

..det var jag som undrade btw! :D

2009-02-14 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0